Archiwalny BIP Referat Promocji i Współpracy Zagranicznej - Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
Herb Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim

Piątek 29.05.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Referat Promocji i Współpracy Zagranicznej

Do zadań Referatu Promocji i Współpracy Zagranicznej, w szczególności należy:

1) przygotowanie i obsługa prezentacji gospodarczych i turystycznych, wystaw i targów, spotkań tematycznych promujących Gminę w kraju i za granicą;
2) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o walorach i ofercie Gminy;
3) promowanie, rozpowszechnianie i wdrażanie na terenie Gminy założeń idei Cittaslow;
4) realizowanie polityki informacyjnej Gminy, w tym przygotowywanie serwisów informacyjnych;
5) analizowanie publikacji ukazujących się w środkach masowego przekazu i przygotowywanie odpowiedzi lub sprostowań na zamieszczoną krytykę;
6) przygotowywanie materiałów do wystąpień publicznych Burmistrza;
7) rozwijanie wszechstronnej współpracy partnerskiej z miastami w kraju i za granicą;
8) popularyzowanie problematyki integracji europejskiej;
9) organizowanie kontaktów zagranicznych i krajowych Burmistrza oraz współpraca w tym zakresie z innymi podmiotami i instytucjami;
10) obsługa Centrum Informacji Turystycznej, w tym monitorowanie potrzeb turystów;
11) koordynowanie organizacji wydarzeń o znaczeniu ponadlokalnym i regionalnym;

12) w zakresie kontaktów zagranicznych:

a) organizowanie pobytu delegacji zagranicznych przyjmowanych przez Burmistrza,
b) organizowanie wyjazdów zagranicznych przedstawicieli Gminy,
c) przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami zagranicznymi,
d) zabezpieczanie tłumaczeń z języków obcych dla potrzeb Gminy,


13) realizowanie międzynarodowych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
14) pozyskiwanie informacji o możliwościach dofinansowywania zadań Gminy;
15) inspirowanie działań i podejmowanie czynności mających na celu pozyskiwanie finansowego wsparcia, w tym między innymi:

a) opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów w oparciu o materiały, dokumenty i decyzje przygotowane przez odpowiednie komórki organizacyjne Urzędu,
b) koordynowanie procesu przygotowywania załączników, będących integralną częścią wniosków o przyznanie dofinansowania projektów,
c) składanie wniosków o dofinansowywanie wraz z załącznikami i współpraca w tym zakresie z Instytucją Zarządzającą, Instytucją Wdrażającą i Instytucją Pośredniczącą,

16) administrowanie stroną internetową Urzędu oraz obsługa informatyczna Biuletynu Informacji Publicznej;
17) nadzór nad prowadzeniem Bazy Aktów Własnych w edytorze aktów prawnych xml oraz właściwym użytkowaniem Legislatora.

Wytworzył:
Krzysztof Widźgowski
Udostępnił:
Marcin Zieliński
(2011-03-17 11:00:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Mirosław Jeznach
(2019-07-02 10:28:17)
 
 
ilość odwiedzin: 3830205

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X
Archiwalny BIP