Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek określający numer działki, obręb, nazwę ulicy, miejscowość, cel wydania zaświadczenia, ewentualnie przepis prawa wymagający dostarczenia zaświadczenia. (odręczny lub druk).
2. Dowód dokonania opłaty skarbowej.
Opłaty:
1.Opłata skarbowa 17 zł - ustawa z dnia16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, (Dz. U.2022.2142 ze zm.):
2. Opłatę należy dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim (pok. nr 16) lub na numer konta Urzędu Miejskiego.
3.Zwolnienia od opłat zgodnie z w/w ustawą o opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Nie później niż w terminie 7 dni. Podstawa prawna : Art. 217§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 poz. 2000 ze zm.)
Tryb odwoławczy:
Za odmowę wydania zaświadczenia lub zaświadczenie o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie przysługuje zażalenie do samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 7 dni od otrzymania.
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Planowania i Inwestycji
Tomasz Rogoziński, pok. nr 13, tel. 56 4729632
wniosek
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działek w mpzp (PDF, 402.59Kb) | 2023-08-18 12:57:54 | 29 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Rogoziński Data wytworzenia:
10 cze 2020
Osoba dodająca informacje
Mirosław Jeznach Data publikacji:
10 cze 2020, godz. 08:24
Osoba aktualizująca informacje
Iwona Ewertowska Data aktualizacji:
22 sty 2024, godz. 14:45