Rejestry i Ewidencje
WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM
I. Rejestr przesyłek wychodzących – podstawa prawna: §61 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 29;
II. Rejestr przesyłek wpływających – podstawa prawna: §40 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 29;
III. Rejestr skarg i wniosków – podstawa prawna: art.254 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (teks jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 32;
IV. Rejestr zarządzeń burmistrza, jako organu gminy – podstawa prawna: załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 33;
V. Rejestr pełnomocnictw i upoważnień - podstawa prawna: załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 33;
VI. Rejestr uchwał Rady Miejskiej – podstawa prawna: załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 ze zm.) – prowadzony przez Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Rady – biuro nr 36;
VII. Rejestr zaświadczeń – podstawa prawna: art.306j ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz.60 ze zm.) – prowadzony przez Referat Podatków i Opłat – biuro nr 16;
VIII. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – podstawa prawna: art.9b ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm.) – prowadzony przez Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Środowiska – biuro nr 7;
IX. Rejestr decyzji o warunkach zabudowy – podstawa prawna: art. 67 ust.1 ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 ze zm.) – prowadzony przez Referat Inwestycji i Utrzymania Miasta – biuro nr 13;
X. Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – podstawa prawna: art.57 ust.2 ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 ze zm.) – prowadzony przez Referat Inwestycji i Utrzymania Miasta – biuro nr 13;
XI. Rejestr planów miejscowych – podstawa prawna: art. 31 ust.1 ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 ze zm.) – prowadzony przez Referat Inwestycji i Utrzymania Miasta – biuro nr 13;
XII. Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planów miejscowych – podstawa prawna: art. 31 ust.1 ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 ze zm.) – prowadzony przez Referat Inwestycji i Utrzymania Miasta – biuro nr 13;
XIII. Rejestr wyborców – podstawa prawna: art.18 §1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. – Kodeks wyborczy (Dz.U. Nr 21, poz.112 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XIV. Zbiór danych osobowych PESEL – podstawa prawna: art.44a ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XV. Zbiór danych stałych mieszkańców – podstawa prawna: art.44a ust.1 pkt 1 lit a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XVI. Zbiór danych byłych mieszkańców – podstawa prawna: art.44a ust.1 pkt 1 lit b ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XVII. Zbiór danych obywateli polskich i cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące – podstawa prawna: art.44a ust.1 pkt 1 lit c ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XVIII. Zbiór danych obywateli polskich i cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy – podstawa prawna: art.44a ust.1 pkt 1 lit d ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XIX. Ewidencja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych – podstawa prawna: art.44e ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.) – prowadzony przez Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich – biuro nr 24;
XX. Ewidencja szkół i placówek niepublicznych – podstawa prawna: art.82 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 256, poz.2572 ze zm.) – prowadzony przez Referat Oświaty, Kultury i Sportu – biuro nr 34;
XXI. Rejestr instytucji kultury – podstawa prawna: art.14 ust.4 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz. 406) – prowadzony przez Referat Oświaty, Kultury i Sportu – biuro nr 34.